Интернет маркетинг, онлайн реклама и Facebook приложения Internet marketing, online advertising and Facebook applications

Отрицателни ключови думи в Google AdWords

Вашите списъци с ключови думи и фрази, които задействат рекламите Ви в Google AdWords, трябва задължително да съдържат поне няколко отрицателни ключови думи. Добавянето на отрицателна ключова дума към избрана рекламна група или кампания означава, че Вашите реклами няма да се показват при търсене, което съдържа тази дума или фраза. По този начин Вие ще филтрирате нежеланите импресии и ще достигате до най-подходящите потенциални клиенти. Цената за клик (CPC) ще намалее, което ще увеличи възвръщаемостта на инвестицията. Въведете на нов ред всяка ключова дума, която не желаете да задейства рекламите Ви и създайте нейното отрицание!


Въведете ключови думи и фрази:

Отрицателни ключови думи и фрази:

Попитайте ни директно Попитайте ни директно:

Публисити е:



Интернет маркетинг

Уеб продукти

Идеи за е-маркетинг

Онлайн инструменти

За компанията


Последвайте ни

Публисити във Facebook Публисити в Twitter Публисити в Google+ Публисити в Pinterest Публисити в LinkedIn