Вашите списъци с ключови думи и фрази, които задействат рекламите Ви в Google AdWords, трябва задължително да съдържат поне няколко отрицателни ключови думи. Добавянето на отрицателна ключова дума към избрана рекламна група или кампания означава, че Вашите реклами няма да се показват при търсене, което съдържа тази дума или фраза. По този начин Вие ще филтрирате нежеланите импресии и ще достигате до най-подходящите потенциални клиенти. Цената за клик (CPC) ще намалее, което ще увеличи възвръщаемостта на инвестицията. Въведете на нов ред всяка ключова дума, която не желаете да задейства рекламите Ви и създайте нейното отрицание!
Отрицателни ключови думи в Google AdWords
Интернет маркетинг |
Уеб продукти |
Идеи за е-маркетинг |
Онлайн инструменти |
За компанията Последвайте ни |