Изпращането и получаването на електронна поща представляват значителна част от употребата на Интернет. 86% от потребителите на глобалната мрежа използват и-мейл редовно и така превръщат и-мейл маркетинга в основен комуникационен канал за общуване с реални и привличане на нови клиенти. И-мейл маркетингът не е спам, а целенасочена комуникационна политика!
Успехът на и-мейл маркетинга зависи от умелото персонализиране на електронните писма, както и от адаптирането към индивидуалните потребности на клиентите. В допълнение, въвеждането на електронната поща като стандартна процедура за обмен на информация е от съществено значение. Събирането на и-мейл адреси се осъществява чрез използването на различни методи и канали. Определящите фактори за ефективната и-мейл комуникация са активното одобрение на клиентите и предлагането на атрактивни оферти от Вашата компания. Важно е да знаете, че клиентът очаква индивидуалност и личен подход.
Какво предлагаме?
Ние от Публисити планираме, проучваме, задействаме и управляваме Вашите и-мейл кампании. Предимствата на и-мейл маркетинга са видими при ясното му насочване към строго определена целева група. Съвременните системи и практики позволяват масово изпращане на информационен бюлетин с незначителни разходи и високо удобство за потребителите. В допълнение към повишаване на познаваемостта на бранда, потребителите са мотивирани да осъществят и покупка.
С провеждането на тестове и фини настройки ние измерваме ефективността на Вашия и-мейл маркетинг в реално време. С помощта на отлични системи за проследяване можем да наблюдаваме поведението на потребителите и да направим съответните промени в комуникационната стратегия. Ние спазваме изискванията за и-мейл маркетинг и политиката за конфиденциалност на Европейския Съюз.