След всяко изпращане на Вашия и-мейл бюлетин ние събираме, анализираме и обобщаваме отзивите на получателите чрез специална система за проследяване и отчитане на обратната връзка. Нашите инструменти ще Ви позволят да узнаете колко и-мейл съобщения са били изпратени, колко абонати са ги отворили и кои секции от информационния бюлетин са довели посещения на Вашия сайт или целева страница.

Непрестанното провеждане на тестове и използването на софтуер за анализиране на потребителския трафик са важна част от нашата стратегия за успешен и-мейл маркетинг. Чрез текущи проверки на всеки аспект на и-мейл кампанията ние можем реално да увеличим общата ефективност. Така Вие ще управлявате средствата си с ясна представа за точната възвращаемост на инвестицията Ви.
Откриване на формулата за успех
Оптимизацията на информационния бюлетин включва следните дейности:
- Ревизиране на списъците с адреси на абонатите и отстраняване на нереалните.
- Провеждане на А/В тестове за откриване на най-конвертируемия дизайн на и-мейл шаблона.
- Редактиране на съдържанието, подканващите фрази и изображенията.
- Набелязване на второстепенни цели, които да доведат до по-висока ефективност.
- Добавяне на специални символи към линковете в бюлетина за проследяване на кликванията.
Тъй като не съществува обща формула за успех, ние трябва да отркием тази, която работи най-добре за Вашия бизнес модел. Като Ви помогнем да изградите и поддържате целенасочена комуникационна политика посредством и-мейл, Вие ще общувате пълноценно с клиентите, ще им поднасяте адекватни промоции, ще градите търговска марка и име. След като добихте представа за ползите от и-мейл маркетинга, свържете се с нас, за да Ви отправим едно наистина примамливо предложение!