Ние от Публисити оценяваме Вашите бизнес цели и провеждаме и-мейл маркетинг кампания, която е базирана на уникална комуникационна стратегия. Тя включва творчески подход, целенасочени съобщения, характерна визуална идентичност и план за привличане на потребители.
Комуникационната стратегия, която разработваме съобразно Вашите потребности, се изразява в дефинирането на:
Цели и задачи на и-мейл кампанията.
Целева аудитория на кампанията.
Съдържание с реална стойност за абонатите.
Уникално предложение за продажба.
Силни подканващи фрази и запомнящи се изображения.
Стратегия за привличане на нови абонати.
Форми по поръчка за заявяване на абонамент.
Прогнозен план за растежа на абонатите.
Честота на изпращане на информационния бюлетин.
Инструмент за проследяване на действията на абонатите.
След като начертаем комуникационната стратегия, ние изготваме привлекателен и умело структуриран дизайн на и-мейл бюлетин, който ще представя Вашата визуална идентичност пред потребителите.
Създаване на списъци с адреси на абонати
Първата стъпка в изграждането на списък с и-мейл адреси е да се определи колко абонати трябва да се привличат всеки месец, за да отговарят на целите на кампанията и развитието на стратегията за привличане. Възможно е добавянето на форма за абонамент на всяка страница от Вашия сайт, чрез която потребителите регулярно да получават полезно съдържание. Други хитри начини включват:
- oпределяне на специфични уеб сайтове и директории, и-мейл бюлетини на трети страни, вертикални рекламни мрежи, социални медии, търсачки, банери, регистрации и други механизми за достигане до целевите клиенти;
- събиране на визитни картички на контакти от търговската мрежа и браншовите изложения и получаване на разрешение да ги добавите към списъка с и-мейл кореспонденти за бъдещи актуализации на продукти или услуги.