Рекламата в Интернет
Онлайн рекламата е изключително ценен и ефективен компонент на интегрираните маркетингови комуникации, използван все по-често от различни бизнес модели. Независимо дали градите марка, преследвате стратегически цели или се стремите максимално да монетизирате Вашия сайт, рекламата в Интернет винаги дава положителни резултати.
Два от критичните фактори за успеха на онлайн рекламата са нейния криейтив и избраните медийни канали за доставяне на посланието. За да бъдат подбрани правилно, трябва предварително да се вникне в мотивацията и желанията на таргет аудиторията. Откриването пък на точните реципиенти на реламата е сериозна работа и изисква време, ресурси и познания. Затова Вие се доверявате на професионалисти, които прилагат уникален подход при медия планирането.
Онлайн рекламата не се изчерпва единствено с банери. Светът на Интернет маркетинга е в непрестанна динамика. Нови иновативни опции и методи постоянно биват въвеждани в практиката като например географски и поведенчески насочена реклама и т.н. Поради нарастващата комплексност и всеобхватност на онлайн кампаниите, медия планирането изисква все повече познания, усет и хъс. За разлика от традиционните медии, при повечето онлайн кампании развиването на медия плана предхожда дори рекламния криейтив. Научете повече за процеса на планиране, който сме разработили в Публисити!