Преди да започнем да разработваме печеливша стратегия, ние предварително проучваме всички специфики на Вашия бизнес - от търговската марка и маркетинговите цели, до особеностите на продуктите и услугите, които предлагате на клиенти. Важни са дори технологиите, които стоят зад Вашия сайт, тъй като те оказват влияние върху начина на представяне на информацията.
Доказана стратегия при планирането
Развиването на стратегията включва множество методи за сегментиране на потребителите, оценяване на техния опит и познаваемост на марката, проучване на комуникационните канали, брейнсторминг, анализ на процесите, визуализиране на целите и др. От огромно значение е да определим кои са ключовите носители на стойност за потребителите Ви, както и факторите, влияещи директно върху възвращаемостта от инвестицията. След като оценим различните фактори по важност, ние създаваме уникален план на действие, който е съобразен с начертаната стратегия и бизнес цели.