Дори при RSS маркетинга има възможност да се следят статистически данни и да се правят подробни анализи на резултатите. Независимо дали притежавате блог, корпоративен уеб сайт или популярна RSS емисия, Вие може да установите как се консумира Вашето съдържание и какви са навиците на абонатите Ви. Този поглед може да ви помогне да определите каква информация е важна за тях и кои са източниците на трафик към емисията. Ето какво включват тези RSS анализи:
- данни за абонамента - например броя на абонатите по дни, седмици, последни 30 дни;
- данни за обсега и въздействието - очакван брой потребители, които ще прочетат и кликнат върху съдържанието на емисията за даден ден;
- точна разбивка на видовете RSS четци и агрегатори, и-мейл услуги и уеб браузъри, с които абонатите преглеждат Вашето съдържание;
- проследяване на кликванията - могат да се отчитат кликванията върху линкове и изображения от Вашата RSS емисия;
- необичайни употреби - например в сайтове, където съдържанието е публикувано повторно, включително други блогове, уеб указатели и т.н.
- брой сваляния на даден файл - ако разпращате подкасти, може да следите колко потребители са свалили файловете;
Оптимизация на RSS емисията
Освен подобряване на качеството на съдържанието, което се публикува чрез Вашите RSS емисии, значителна част от усилията трябва да се насочат към изграждане на значимост на външните връзки към Вашия сайт. С умела оптимизация на RSS емисиите ние ще установим ценни входящи линкове към сайта и така ще затвърдим неговите позиции.
Когато оптимизираме RSS кампанията Ви, ние ще разкрием директния път за предоставяне на важна информация на целевата аудитория, като същевременно ще повишим значимостта на Вашия сайт и връзките към него. Ние ще създадем и разпространим оптимизирани RSS емисии в тези нива, категории и мрежи, които включват богато съдържание и високо качество на обратните връзки. Моля, заявете Вашия интерес като използвате детайлите за контакти!