Интернет маркетинг, онлайн реклама и Facebook приложения Internet marketing, online advertising and Facebook applications

Планиране и последователност при RSS маркетинга

Планиране и последователност при RSS маркетинга

Когато стартираме RSS кампанията Ви, ние внимателно подготвяме предварителен план, в които описваме целите и последователността на действията. Ето накратко в какво се изразява планирането:

  1. Разработване на единна маркетингова стратегия за всички RSS емисии - тази стратегия ще представя начините как да използваме всяка пазарна възможност на RSS маркетинга и как да го интегрираме към останалата част от Вашия онлайн маркетингов микс.

  2. Използване на RSS за бизнес разузнаване - провеждането на бизнес разузнаване през чужди RSS канали е първата стъпка към подобряването на Вашия собствен RSS маркетинг. Ние ще Ви предложим подходящ RSS четец, например Google Reader, My Yahoo!, Bloglines и ще Ви абонираме за чужди източници на информация, такива на преки конкуренти и лидери в индустрията.

  3. Създаване на цялостна стратегия за съдържанието на изходящите RSS емисии - комуникацията, която ще осъществявате през собствените RSS каналите е най-сложната част от RSS маркетинга. По време на тази стъпка ще дефинираме маркетинговите съобщения към Вашите целеви аудитории и ще поставим конкретни цели за всяка една от тях. После ще изберем подходящ модел за излъчване на самите емисии.

  4. Вътрешно промотиране на RSS емисиите - ако просто поставим емисиите на Вашия сайт, това не би било достатъчно за генериране на нови абонати. Затова ще определим точните места на сайта, където с привлекателен дизайн да насърчаваме потребителите да се абонират за RSS каналите. Ще ви помогнем да развиете неустоимо предложение за абонамент!

  5. Външно промотиране на RSS емисиите - следва да насърчим чужди уеб сайтове да използват Вашите RSS емисии. Този процес включва оптимизиране на RSS емисиите за Интернет търсачките. Ние ще предоставим Вашите емисии на специфични търсачки и популярни т.нар. RSS агрегатори (обединители) на съдържание.

  6. Измерване на резултатите и оптимизация на RSS емисиите - това са двата аспекта на RSS маркетинга, които могат да окажат най-силното въздействие върху крайния успех. Ние ежедневно ще отчитаме броя абонати, ще проследяваме как се абонират и ще внедряваме нови тактики, за да ги прихванем.

  7. Обогатяване на сайта и увеличаване на познаваемостта - финалната фаза изисква истинско творчество и креативност. Ние ще се постараем да засилим потребителските преживявания с интересни RSS емисии. По Ваше желание може да създадем брандиран RSS четец, който да предоставяме на потребителите Ви и така да увеличаваме познаваемостта на бизнеса Ви като цяло.


Интернет маркетинг

Уеб продукти

Идеи за е-маркетинг

Онлайн инструменти

За компанията


Последвайте ни

Публисити във Facebook Публисити в Twitter Публисити в Pinterest Публисити в LinkedIn