Интернет маркетинг, онлайн реклама и Facebook приложения Internet marketing, online advertising and Facebook applications

Подходът ни към задълбочени и подробни анализи

През годините Интернет индустрията еволюира и разви широка гама от продукти и услуги за анализ на даден уеб сайт. Всички те правят едно и също - събират данни за Вашия сайт и предоставят доклади. Оказва се, че повечето от услугите са аналогични на арматурното табло на колата. Стандартното табло Ви показва каква е текущата скорост, колко километри сте изминали и колко гориво е останало. Някои услуги са далеч по-сложни и предоставят данни за налягането на маслото и въздуха в гумите, както и за предстоящи сервизни нужди на колата.

До вчера Вие се чудехте коя половина от разходите Ви за Интернет реклама се губи, защото не е имало начин да разберете кой подход работи най-добре. Вие сте имали нужда от задълбочени анализи за проследяване, събиране, измерване, отчитане и съпоставяне на количествени данни, които да Ви водят в решенията и да оптимизират Вашия Интернет сайт и маркетингови инициативи.

С подхода на Публисити Вие ще опознаете посетителите си, ще установите трайните трафик тенденции и ще рафинирате маркетинговите си кампании. Представете си, ако не разполагате с точни уеб анализи, как ще подобрявате сайта си и как ще постигате желаните резултати? Ние вярваме, че всяка Интернет услуга задължително трябва да включва и процес на анализиране. Затова препоръчваме нашите услуги, които позволяват да задълбочим отчитането на ефективността и така да управляваме по-добре Вашите проекти.

Подходът на Публисити към задълбочени и подробни анализи

Професионален анализ и консултиране

Професионалните ни анализи са базирани на умело обобщени данни и заключения от инструмента Google Analytics. Те предлагат отговор на различни бизнес въпроси, като например:

  • Кои Интернет търсачки доставят потребителски трафик към сайта Ви?
  • Кои са най-важните ключови думи и фрази, по които Ви откриват?
  • Каква е възвращаемостта от рекламата Ви в търсачките?
  • Кои маркетингови кампании водят до успешни конверсии?
  • Кое съдържание от сайта Ви харесват посетителите?
  • Кои са посетителите, които са склонни да извършат покупка?
  • Как може да се оптимизира процеса на извършване на покупка?

Разбира се, Вие ще узнаете много повече неща с Google Analytics. Ние ще проследяваме действията и поведението на потребителите, за да Ви покажем как те си взаимодействат с Вашия сайт, кои страници са прегледали, колко време са останали на сайта, кои стъпки са предприели, за да извършат желаните от Вас действия. Ако например сте поставили нов продуктов каталог, ние ще отчитаме колко пъти е бил свален и как хората са достигнали до него.

Процесът на анализиране и оптимизиране

Приоритетна цел на уеб анализите е непрекъснатото подобряване на резултатите. Вие трябва да се стремите постоянно да усъвършенствате Вашия сайт и маркетингови кампании, така че да откриете максималната възвръщаемост. Важно е да успеете ясно да дефинирате целите си, например "увеличаване на продажбите с 10% през януари чрез намаляване на стъпките, през които потребителите трябва да преминат, от четири на три". Процесът на анализиране трябва да се повтаря периодично, за да се съкрати "пътят към продажбата". Ето какво включва самият процес:

  1. Определяне на бизнес нуждите.

  2. Дефиниране на цели за потребителите.

  3. Избиране на количествени метрики.

  4. Записване на първоначалните данни.

  5. Събиране на нови статистически данни.

  6. Тестване на стратегии за подобряване.

  7. Внедряване на доказаните подобрения.

  8. Измерване на последвалите резултати.

  9. Започване на процеса отначало.


Интернет маркетинг

Уеб продукти

Идеи за е-маркетинг

Онлайн инструменти

За компанията


Последвайте ни

Публисити във Facebook Публисити в Twitter Публисити в Pinterest Публисити в LinkedIn