Интернет маркетинг, онлайн реклама и Facebook приложения Internet marketing, online advertising and Facebook applications

Проследяване на поведението на потребителите

Не би ли било хубаво да виждате всеки жест с мишката, който посетителите Ви са направили на сайта? Представете си, че знаете как те си взаимодействат с него, кои изображения ги привличат и къде точно кликват! Технологиите вече ни позволяват да проследяваме поведението им и всички техни действия и да правим заключения как да засилим преживяванията им.

Проследяване на поведението на потребителите

Записване, преглеждане, разбиране

Вероятно една от най-впечатляващите възможности на проследяването е регистрирането на всяко движение на потребителя - независимо дали е жест с мишката, скролиране на страницата, въвеждане на информация в поле - всички те се записват и могат да бъдат разглеждани като видео. Опознаването на поведението ще Ви помогне да разберете всички особености, изисквания и желания на своите потребители.

И докато уеб анализите представят по-скоро статистическо тълкуване на информацията за потребителите, специалните инструменти за проследяване ще Ви позволят да прецените ефективността на отделните елементи на дизайна, разположението на хипервръзките и областите за реклама или промоции на Вашия сайт. В крайна сметка така ще подобрите фунционалността и ползваемостта.

Heatmaps, метрики и сегментация

С помощта на т.нар. карти с горещите точки (heatmaps) може да установите коя част от избрана страница привлича повече вниманието на посетителите и предизвиква най-голям процент действия. Дори може да научите колко пъти те са минали с мишката върху бутона "Купи", но не са кликнали. Ако твърде много време отнема кликването върху даден линк, то посетителите се колебаят поради някаква причина и Вие имате още работа.

Една наистина удобната опция е сортирането на събраните данни и извършването на сегментация на потребителите, например може да отсеете тези, които са направили най-много кликвания от другите, които са извършили най-много жестове.

Ние предлагаме графични и текстови анализи на поведението на потребителите на Вашия сайт. Например, ако на сайта сте поставили рекламен банер, от който не изкарвате добри пари, това може да се дължи на разположението му спрямо другите елементи. Ние може да помогнем като експериментираме с позицията, докато й намерим правилното място и подобрим ефективността.


Интернет маркетинг

Уеб продукти

Идеи за е-маркетинг

Онлайн инструменти

За компанията


Последвайте ни

Публисити във Facebook Публисити в Twitter Публисити в Pinterest Публисити в LinkedIn