Представете си, ако конвертирахте 15% повече от посетителите на Вашия сайт в реални клиенти, каква ли щеше да бъде разликата в печалбите Ви! Понякога подобряването на резултатите не изисква сериозни промени в съществуващия дизайн. Просто трябва да се опитат различни варианти и да се избере този, който се харесва най-много от Вашите посетители. Чудите се как ще установите това ли? Ще Ви споделим една тайна - с Google Website Optimizer!
Ние сме експерти в различните области на Интернет маркетинга и не обичаме догадките и преследването на цели с вързани очи. За нас е важно да елиминираме предположенията и да се ръководим единствено от сигурни факти! Предполагаме, че Вие също мислите по този предприемчив начин. Затова Ви препоръчваме използването на Google Website Optimizer като мощен инструмент за анализиране и оптимизиране на всички Ваши онлайн проекти.
Увеличете трайно желаните конверсии!
Google Website Optimizer ще Ви позволи да тествате различни елементи и комбинации от заглавия, снимки, и подканящи фрази на целевите си страници, така че да намерите печелившата формула, с която да реализирате повече конверсии от посетителите на сайта. Независимо дали искате да увеличите продажбите, абонаментите, регистрациите или лоялността, ние ще сме изцяло фокусирани върху постигането на най-добрите резултати, като ще провеждаме паралелни A/B и многовариантни тестове, за да:
- увеличим броя на реалните клиенти от посетителите;
- оптимизираме целевите (landing) страници и общата ползваемост;
- удължим времето, което посетителите прекарват на сайта Ви;
- намалим процента на загубени посетители като увеличим удовлетвореността им.
Започнете още сега като изберете страница за оптимизиране!
Използването на Google Website Optimizer е лесно, надеждно и сигурно. Вие ни предоставяте целевата страница, която да тестваме, а ние отвръщаме с:
- лични консултации, за да разработим заедно стратегията за тестване;
- препоръки кои елементи могат да бъдат подложени на тестове и по какви начини;
- проекти за изменение на дизайна и структурата на страницата и нейните елементи;
- предложения за текстово съдържание, като например нови подканващи фрази;
- поставяне на необходимия програмен код на сайта за провеждане на тестовете;
- създаване и изпълнение на многобройни експерименти;
- отчитане на резултатите и избиране на оптималния вариант.