Чрез умел и добре планиран маркетинг при търсенето в Google рекламодателите достигат до потенциални клиенти, които вече са проявили интерес към техния продукт или услуга. Твърде често неефективните и скъпите реклами са в резултат на лошо организирани кампании. Като клиент на Публисити Вие ще се възползвате от доказани стратегии за правилно структуриране на кампаниите в Google AdWords. Намалете разходите си и подобрете успеваемостта!
Как функционира Google AdWords?
Системата на AdWords взима предвид целия списък с ключови думи, съдържащи се във всяка рекламна група, за да определи дали рекламата Ви е подходяща за показване в определен сайт с подобно съдържание. Ето защо всяка рекламна група трябва да е обвързана с конкретна тема или продукт и да е насочена към избрани потребители. Ако Вашите списъци с ключови думи се отнасят до широка гама от продукти, системата може да не успее да насочи достатъчно правилно Вашата реклама. Погрешно е да привличате посетителите си към една и съща целева (landing) страница, независимо коя точно ключова дума са използвали, за да Ви открият при търсене.
Един от основни инструменти на Google AdWords е ценообразуването според качеството, т.е. Вие заплащате по-ниска цена за единичен клик (CPC) за по-уместните реклами и по-висока цена за по-неподходящите реклами. Сами се досещате, че за ефективността и разходите Ви от изключително значение е подробното и адекватното структуриране на цялата информация за кампанията Ви. Ако продавате коли, не поставяйте всички марки като ключови думи в една обща рекламна група, а създайте тясно специализирани рекламни групи за всеки модел. Така рекламата Ви ще бъде излючително подходяща, насочена и релевантна към търсения модел. Ако пък продавате спортна екипировка, може да създадете отделна рекламна група за всеки спорт или за различните потребители, до които искате да достигнете. Освен това трябва да съобразите рекламния си текст конкретно с темата, около която сте изградили списъка си с ключови думи.
Как ще оптимизираме кампанията Ви?
Въз основа на Вашите рекламни цели оптимизирането, което ще проведем, може да включва добавянето на няколко нови ключови думи, коригирането на цената на кликване, допълнително организиране на рекламните групи, пренаписване на рекламите, промяна на опциите за таргетиране, настройка на видовете съвпадение на ключови думи и промяна на URL адресите на целевите страници. По принцип оптимизирането включва техники за подобряване на качеството на Вашите ключови думи, реклами и кампании. Чрез него можете да намалите цената на кликване (CPC) за рекламата си, без да загубите своята позиция в страницата с резултати от търсенето. Запомнете - колкото по-високo е качествoто, толкова по-ниска цена заплащате, когато някой кликне върху рекламата Ви.
Ние ще Ви спестим целия труд и усилия като разградим информацията в AdWords акаунта до най-ниско ниво и я подредим правилно по теми в съответствие с Вашите продукти, услуги или други категории. Заявете още сега безплатен одит на структурата на Вашия съществуващ AdWords акаунт!