Най-ефективният начин да привлечем голям трафик от посещения към Вашия сайт е като умело таргетираме Google AdWords кампанията. Още щом създадем кампанията и я стартираме, вече ще имате нови посетители. За да е успешна кампания Ви обаче, много е важна страницата, която се отваря след кликване върху линка от рекламата. Това е целевата (landing) страница, която трябва да предоставя изчерпателна информация, съдържаща ключовите думи, които посетителят е използвал при тъсенето, а не просто заглавната страница на сайта Ви.
Не подвеждайте посетителите!
Често рекламодателите пренебрегват важността на целевата страница и насочват трафика, който купуват, просто към своята заглавна страница. По този начин без да се усетят те губят бъдещи продажби, тъй като веднъж привлечени посетителите не могат да открият това, което са търсили, из съдържанието на сайта.
Преди да стартираме Вашата AdWords кампания ще Ви помогнем внимателно в избора на целева страница. Когато тази страница е тясно свързана с ключовите думи или фрази, които потребителите са използвали при търсене, разходите Ви за клик ще намалеят драстично, тъй като страницата ще е високо релевантна към търсенето.
Уникални добре оптимизирани целеви страници
Ние създаваме нови или оптимизираме няколко съществуващи страници от Вашия сайт, за да ги превърнем в целеви. По този начин с множество инструменти ще тестваме успеваемостта на различни варианти, докато открием оптималните резултати.
Целевите страници, които създаваме по Ваша мярка, ще увеличат възвращаемостта от инвестицията Ви в Интернет маркетинг. Те цялостно ще подобрят ефективността на AdWords кампаниите Ви, като ще улавят потребителите и ще ги насочват към желано действие, което наричаме конверсия. Ето накратко няколко основни принципа в съдържанието на целевите страници, които изготвяме по поръчка:
- Силна подканваща потребителя фраза - "свържете се с нас", "пишете ни", "регистрирай се сега", "поискай безплатна оферта" или "обади се сега" привличат вниманието на потребителите. Подканващите фрази помагат на посетителите да получат по-точна представа за Вашите продукти и услуги, като ги карат да предприемат действие.
- Ограничена навигация - целевите страници не бива да съдържат излишна навигация или линкове към други страници, които биха могли да отвлекат вниманието на потребителите в нежелана посока.
- Ясна и точна информация за предлагания продукт или услуга - описанието не бива да е прекалено дълго, както и твърде неразбираемо, например пълно с техническа терминология. Ако желаете, може да посочите цени, за да отсеете заинтересованите клиенти.
- Впечатления на съществуващи клиенти - както знаем, препоръката на реални клиенти винаги е от полза за мотивиране на потенциалните.
- Приятни за окото графични елементи - важно е да не прекаляваме с цветните изображения, за да не отблъснем потребителите от съдържанието на целевата станица.